Recentemente, cù l'iniziu di u terzu trimestre, hè ghjunta ancu a stagione di punta di l'acquistu per i clienti. A causa di a frequente ricezione di clienti per visità a fabbrica, è a ricerca, u sviluppu è a prova di novi prudutti sò ancu in preparazione, l'aghjurnamentu recente hè statu ritardatu.
Sta volta sparteraghju foto di alcuni clienti in visita, è più clienti sò ancu benvenuti à visità a fabbrica.
U cliente di stu gruppu di dui hè di l'Arabia Saudita. Hè un vechju cliente. L'annu scorsu, hà acquistatu una macchina di taglio Young Bamboo di 3 metri è una macchina di ribobinamentu 1880 è una macchina per tubi di carta. Sta visita hè dovuta à l'espansione di a scala di pruduzzione, è ci sò altri novi prudutti chì devenu esse ispezionati.
A mane di 7.27, avemu ricevutu u cliente direttamente à l'aeroportu. Dopu esse ghjunti à a fabbrica, avemu utilizatu a macchina per i tovaglioli è a macchina di riavvolgimentu cumpletamente automatica. A macchina per i tessuti facciali hè stata testata in situ. U cliente era assai suddisfattu di u pruduttu finitu. Da una parte, cunniscia ancu assai bè a macchina, dunque avemu finitu prestu. Era menu di l'undici ore di mane. Siccomu u cliente hè musulmanu, simu andati in vittura à u ristorante musulmanu in cità per manghjà barbecue è pignatta calda. Siccomu u bigliettu di u cliente hè di sera, purteremu u cliente à l'impresa per ripusassi dopu avè manghjatu, è à propositu, i dettagli di l'ordine cunfirmati saranu fatti. PI. Durante a pausa di l'impresa, u cliente hà pagatu u depositu per trasferimentu direttu in linea.
In u dopumeziornu, avemu mandatu u cliente à fà u check-in. A ghjurnata piena era finita, ma videndu chì u cliente era suddisfattu di a macchina, credemu chì tuttu què ne vale a pena è pò purtà più valore à u cliente. Hè ancu a nostra filusufia.
In u futuru, cuntinueremu à migliurà è migliurà a qualità di i prudutti è u serviziu per purtà più valore à i nostri clienti. Sè vo site ancu interessatu à e macchine di fabricazione di prudutti di carta, per piacè sentitevi liberi di cuntattateci.
Data di publicazione: 10 d'aostu 2024